برای دردانه ام

سفر سه نفره به انزلي

1394/6/30 14:00
نویسنده : مامان دردانه
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

گلم 

صبح روز 28 مرداد بعد از صرف صبحانه سه تايي راه افتاديم به سمت انزلي. ناهار رو در رستوران مورد علاقه مون (رازقي ) در رشت خورديم و بعد از اسكان در انزلي كه از طرف اداره مون بهم داده بودن بالافاصله رفتيم دريا و شما و بابا حسابي شنا كرديد و اين دفعه با بابا  دورتر از ساحل ميشديد.  

روز دوم صبح رفتيم لاهيجان و يكسره رفتيم تله كابين و شما برا اولين بار سوار تله كابين شدي و لذت بردي و بعد ناهار رو در رستوران سنتي مهتاب لاهيجان كه انصافا خيلي خوب بود خورديم و برگشتيم انزلي و سر راه سوار قايق شديم و رفتيم تالاب ( اولين بار بود سوار قايق ميشدي) و بعد دوباره دريا و شنا و بعد از كمي استراحت  شب رفتيم پارك ساحلي خيابون 30 متري و شام پيتزا كاكوله كه زياد تعريفي نداشت .

روز جمعه صبح منطقه ازاد جسن رود و و عصر دريا كه به علت بارش و باد شديد فقط در ساحل نشستيم  و بعد پارك و شما چند تايي از وسايل شهر بازي پارك رو سوار شدي. 

روز اخر  تو راه انزلي به رشت رفتيم پارك  پرندگان  كه علاوه بر پرنده هاي زيبايي از قبيل قوي سياه و پرنده بهشتي و طوطي و جغد و شاهين و ... ؛خرس و ميمون هم داشت . ( بماند كه متاسفانه از اين پرنده ها در شرايط خوبي نگه داري نميشه و محط جالي نداشت و خاكي بود و بوي نامطبوعي داشت ) 

و ناهار رو در رستوران جهانگير رشت خورديم ( بر خلاف دفعه اول كه حدود 10 سال قبل رفته بودم زياد چنگي به دل نميزد  البته نه اينكه بد باشه اما مسلما ديگه نخواهيم رفت)و برگشتيم و شب حدود 8 رسيديم . 

رستوران مهتاب لاهيجان

قايق سواري در تالاب

پارك پرندگان انزلي

پسندها (1)

نظرات (0)