برای دردانه ام

مهرسا گلي و پيش دبستاني و روز كودك

1396/4/22 11:21
نویسنده : مامان دردانه
308 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه به رضايت بسيار زيادي كه از مهد كودكت داشتيم و دوستاي خوبي كه اونجا پيدا كرده بودي و برنامه هاي مفرح مهد و كادر خوب و مجرب و يكسري مسائل ديگه از قبيل ساعت كاري و ميان وعده و ناهار گرم و .. تصميم گرفتيم پيش دبستاني رو هم در همون مهد ادامه بدي. متاسفانه دقيقا در بازه زماني شنبه 3 مهر تا 8 مهر برا من تو سازمان دوره ي آموزشي گذاشتن كه بسيار هم مهم بود و مجبور بودم برم . و يونيفرمت رو تحويل گرفته بودم و همه چي آماده بود و خيالم از بابتت راحت بود كه هم بابا حميد حسابي بهت ميرسه هم عمه جون .

روز سوم مهر (اولين روز مدرسه ) بابا حميد شما رو برده بود و اين چند روزي كه نبودم هم كليييي بهت خوش گذشته بود و هر روز عمه جون ميومده دنبالت و يكروز هم كه باهاشون رفته بودي عروسي و يكروز هم خاله شادي اومده بود دنبالت و يكروز هم كه بابا برده بود پيتزا سارا و نهايت اينكه هر بار كه زنگ ميزدي سر حال بودي و من خيالم راحت بود.

چهارشنبه عصر رسيدم و بابا حميد اومد دنبالم و بعد اومديم شما رو از خونه عمه جون برداشتيم و عليرغم اينكه طرف صبح از طرف مهد  به مناسبت روز جهاني كودك برده بودنتون خيريه روزبه اما باز اصرار كردي و يكراست رفتيم اونجا تا اخر وقت . اما بعداز اتمام جشن تو راه برگشت به هر بهانه اي گريه ميكردي و بهانه ميگرفتي. كه به نظرم تازه دلتنگي هاي اين مدت سر باز كرده بود .

اينم بگم كه تو اين مدت بابا نگاه نكرده بود كه بهتون برنامه درسي دادن و هر روز همه كتابهات رو ميزاشته تو كيفت كه تو مهد بهت گفته بودن مهرسا جون طبق برنامه كتابهات رو بيار.. و باز هم ديدم كه اصلا كيفت رو نگاه نكرده بودن و متوجه نشده بودن تكليف داري و هر روز بايد انجام بدي و اينه كه چند روزي كه نبودم تو هر صفحه مربيت برات يادداشت گذاشته بود كه تكليف رو در منزل انجام بده.

مربي پيش دبستانيت نسرين جون هستن . تقريبا 11-12 تا كتاب بهتون دادن و تازه درسهايي هم  داريد كه كتاب ندارند.

خيلي خوشحالم از اين بابت كه دوستاي قبليت هم امسال اومدن كلاس شما.(پارسال به خاطر پريناز جون كلاس عوض كردي و از همه ي دوستات جدا شدي البته كاملا بنا به خواسته ي خودت )

دوستاي صميميت كه خيلي دوستشون داري: آرميتا – بهار –فاديا

تاريخ 2آبان : اولين كنفرانس كه در خصوص زندگي شهري و روستايي و عشايري بود. برات روزنامه ديواري درست كردم و كاملا توضيح دادم بهت . قربونتتتتت برم من ....

كماكان كلاس بدمينتون ميري. و كلاس موسيقي و زبان و امسال يو سي مس هم اضافه شد .

تاريخ 25 آبان : سنجش مهرسا برا ورود به مدرسه – 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)