برای دردانه ام

خرید سیسمونی

1390/1/31 8:31
نویسنده : مامان دردانه
5,239 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلم
بالاخره با تمام مشکلاتی که وجود داشت به اتفاق بابایی  و عمه جونت و پسر عمه رفتیم تهران که برا شما خرید کنیم .مدتها بود تمام سایتها رو زیر و رو کرده بودم و همه مارکها رو حفظ کرده بودم و لیست بلند بالایی از وسایل برات تهیه کرده بودم .مهمتر از همه برام سرویس تخت و کمدت بود . اول رفتیم نی نی سالن مادر(نبش شریعتی و همت) اما همه اجناسش رو تو حراج فروخته بود و تیرمون به سنگ خورد و رفتیم نمایندگی چیلک و کپل پا. تو نمایندگی چیلک مدل سافاری رو کاندید کردیم و کپل پا هم دو تا مدل داشت که پسندیدیم اما هر دو آبی بود . نهایتا رفتیم نی نی سالن روبروی پارک ساعی و سرویس مورد نظرمون رو پیدا کردیم . وای که اگه بدونی چقدر خوشگله . خلاصه بعدش بقیه خریدهاتو از بهار کردیم . برا هر کدوم کلی وقت صرف کردیم و سعی کردیم بهترین هر چیز رو برات تهیه کنیم . چون مطمئن هستم لیاقتش رو داری.niniweblog.com

خدا خیلی کمکم کرد با وجود پیاده روی زیاد و گرما و ... حالم خوب بود و اذیت نشدم . همین جا جا داره از بابایی ِ عمه و پسر عمه تشکر کنم که ما رو تنها نزاشتن و تشکر ویژه از بابایی(بابای مامانی) بخاطر اینکه هزینه خرید سیسمونی شما به عهده ایشون بود و سنگ تموم برات گذاشت . انشالله سرویست که برسه حتما برات عکس میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)