برای دردانه ام

مریضی مهرسا(چند تا دکتر بردیم ) و فیلم سینمایی مدرسه موشها

1393/8/15 21:40
نویسنده : مامان دردانه
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم

16 شهریور تب کردی و سرفه و چون نشد از دکتر خودت وقت بگیریم شب بردیم کلینیک فارابی و آقای دکتر گفت گلوت چرک کرده  آنتی بیوتیک داد. خدا رو شکر که از 17 شهریور تا 22 شهریور مهد کودک بخاطر نظافت  تعطیل بود . و من و بابا به نوعی این مدت مرخصی گرفتیم وپیش شما موندیم .

روز 17 شهریور طبق قولی که به شما داده بودیم بردیمت سینما برا دیدن فیلم شهر موشها 2 . شما قبلا مدرسه موشها رو هم از تلویزیون دیده بودی و از هم از سی دی که عمه جون برات خریده بود. کمی حال نداشتی تو سینما و از اونجایی که بهت قول پیتزا هم داده بودیم همش میگفتی دیگه بریم .اما کلا خوش گذشت و وقتی از مدرسه خواستن  ببرن برا دیدن همین فیلم هر چقدر گفتیم شما که دیدی بازم تمایل داشتی و همراه بچه ها رفتی و خیلی بهت خوش گذشته بود.

بعد از اتمام فیلم کنار تبلیغات شهره موشهاروی سن بعد از اتمام فیلم

 

خبر دیگه ی این برهه از زمان این بود که بابا جون مقطع فوق لیسانس قبول شد و  قرار شد که ادامه بده گرچه مظمئن هستم با کار و گذشت این همه سال از تحصیلش هم برا خودش سخت خواهد شد و هم اینکه آخر هفته رو باید بدون بابا بگذرونیم . اما بهش از عوض خودم و شما قول دادم همه جوره حمایتش کنیم تا بتونه مدرکش رو بگیره . از همینجا براش آرزوی موفقیت میکنم .

حالت کاملا بهبود پیدا نکرده بود که روز 22 شهریور به محض خوابیدن بالا آوردی و این یکی دو بار دیگه و خصوصا زمان خواب تکرار میشد . از دکتر خودت وقت گرفتم و بردم و حدس زد که آنتی بیوتیک تجویز شده توسط دکتر کلینیک ایرانی بوده و با شما سازگاری نداشته است . و خلاصه داروهایی  مثل زادیتن و رانیتیدین رو تجویز کرد ..

وزن شما 13 کیلو و 800 گرم بود که بازم دکتر راضی بود .(خدا رو شکر)

روز 6 مهر شما رو باز هم بردیم دکتر چون کاملا خوب نمیشدی و دکتر اسپری بینی داد و زادیتن رو دوباره تجویز کرد.

پسندها (1)

نظرات (0)