برای دردانه ام

نوروز94

1394/3/22 17:11
نویسنده : مامان دردانه
2,238 بازدید
اشتراک گذاری

دخنر نازم

امسال تحویل سال ساعت 2 و 15 دقیقه نیمه شب بود و قرار بود همگی خونه آقاجون باشیم که بخاطر مریضی شما ما خونه خودمون موندیم . امسال اولین سالی بود که اقا جون تو جمعمون نبود و جای خالیش خیلی خیلی بیشتر از هر روز دیگه حس میشد .

امسال اولین سالی بود که تحویل سال بیدار نبودیم ..

روز اول عید به نوعید آقاجون سپری شد و بخاطر همین مسئله هم همگی تصمیم گرفتیم  برا تعطیلات عید برنامه سفر نچینیم .. دید و بازدید خاصی نداشتیم بجز اقوام درجه یک.

بابا بزرگ و دایی هم قرار بود با تور برن سفر که بخاطر مریضی شدید سفرشون رو کنسل کردن و کل تعطیلات خونه استراحت کردند و به علت ترس از سرایت نتونستیم کنارشون باشیم و بهشون سر بزنیم .

در کل عید خوبی نبود...  امسال سومین عیدی بود که به معنای واقعی عید نداشتیم .... انشالله از ته دل آرزو میکنم سال 94 برای همه ما سال بسیار خوبی باشه و نوروز 95 بعد از سه سال تعطیلات خیلی خیلی خوبی پیش رو داشته باشیم .

تولدم هم حال خوبی نداشتم ... دلم شدیدا گرفته بود. عزیز جون هم خونه ما بود و بابا زحمت کشید کیک خرید و یه نیم ست خوشگل از عوض خودش و شما...وقتی ازت تشکر کردم گفتی مامان من که نخریدم.....قربون صداقتت برم ... فقط بخاطر وجود نازنین تو هست که بعضی وقتها ناراحتیم رو بروز نمیدم و در هر شرایطی کاری میکنم که دختر گلم ناراحت نشه...

سیزده بدر هم باغ عمو جان بودیم . حدودای ساعت 12 رفتیم تا 8 شب.. بد نبود .. و میشه گفت خوش گذشت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)