برای دردانه ام

رفتن به تهران بخاطر لوزه شما

1394/3/22 17:37
نویسنده : مامان دردانه
2,010 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من.. بهار شد و کماکان شما مریض هستی.. دیگه از بس دکتر بردمت و دارو دارم خسته شدم . حس میکنم ضعیف شدی. ... بعضی وقتها نه میتونم بگم مریضی و نه سالم سالم ... انگار کلا مجاری تنفسیت تحریک شده و بیشتر وقتها تک سرفه میکنی...انشالله که هر چی زودتر خوب خوب خوب بشی.

بعد از اینکه دکتر خودت گفت که لوزه هات بزرگه و دکتر متخصص گوش و حلق و بینی  هم گفت نیاز به عمل داره بخاطر اینکه مطمئن بشیم به دکتر بسیار خوب تو تهران پیدا کردم که متخصص گوش و حلق و بینی اطفال بود و ازش وقت گرفتیم و روز 23 اردیبهشت راه افتادیم به سمت تهرن و یکراست رفتیم مطب دکتر بهرام ملکوتی و بعد از معاینه گفتند که لوزه هات حتما نیاز به عمل داره و مثل قلکی میمونه که فقط یه خط وسطش داره .حتی لوزه سوم هم همینطور و باید 4 ساله ت تموم بشه که همه رو با هم در بیارن . بعد فرستادنت شنوایی سنجی چون گفتند بخاطر بزرگی لوزه ها تو گوشات کمی مایع جمع شده و شنوایی سنجی هم با تست این مطلب رو تائید کرد . دکتر فقط بهت دو تا اسپری داد به نام Rhinocort و Nasocrom که لوزه ها رو کوچیک میکنه.. و قرار شد یک ماه بعد دوباره شما رو ویزیت کنه.

فعلا تصمیم نگرفتیم تهران عمل کنیم یا همینجا... تصمیم خیلی سختیه . اصلا فکر اینکه تو باید بری اتاق عمل تنم رو میلرزونه.................

بعد از مطب دو روز مهمون عمه بابا بودیم که خیلی بهمون لطف کردن و  برا شما یه عروسک باربی خیلی بزرگ خریده بودن ...

در ضمن این دفعه فرصت شد و شما رو بردیم سرزمین عجایب که خیلی خیلی خوشت اومد.

اینم باید اضافه کنم که ایندفعه هم موقع برگشتن خدا خیلی خیلی بهمون رحم کرد(لاستیک عقب ماشین )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)