برای دردانه ام

سرما خوردگي هاي پشت سر هم

1394/7/7 12:37
نویسنده : مامان دردانه
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم 

9 شهريور  شما از خواب ظهر كه بيدار شدي گفتي مامان گلوم تيغ تيغي ميشه .. از دكترت وقت گرفتم و رفتيم و خانم دكتر مهربون بعد از معاينه گفتند كه كمي گلوت چرك كرده و دارو داد و انتي بيوتيك آزيترومايسين هم داد. وزنت دقيقا در 4 سال و 1 ماهگي 14/800 بود كه از دفعه قبل 800 بيشتر شده بود دفعه قبل خرداد ماه رفته بوديم بخاطر پيشونيت.. دكتر راضي بود... 

دقيقا از همون شب من هم مثل شما گلوم چرك كرد و به قول شما تيغ تيغي شد.. و يكي دو روز بعد كه ما داشتيم بهتر ميشديم بابا جون مريض شد. البته خدا رو شكر طولاني نشد و با رعايت و رژيم مناسب زود خوب شد.

و اما دفعه دوم:

شب 19 شهريور بود كه عمو سعيد اينا هم از تهران اومده بودن و دسته جمعي شام خونه عمه جون بوديم . شما خيلي سرحال بودي اما نصفه شب  حدود 4 كه ناخودآگاه بيدار شدم و ديدم تو تب ميسوزي.. تب و لرز داشتي و همش پتو رو روت ميكشيدي.. پاشويه و تب بر و .. تا 6 كه تبت پائين اومد و لرزت هم قطع شد و خوابيدي..

صبح روز بعد ( جمعه ) خوب بودي تا ظهر و ناهار با عمه جان و عمو سعيد اينا رفتيم  باغ و دوباره از عصر كمي بدنت گرم شد . و بعد از برگشتن از باغ ساعت 9 تبت بالا رفت كه مجبور شديم ببريم دكتر كلينيك كه دوباره دارو داد و انتي بيوتيك..و روز بعد هم مرخصي گرفتم و موندم خونه تا بهتري بشي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)