برای دردانه ام

ثبت نام در مدرسه

1397/3/20 12:07
نویسنده : مامان دردانه
337 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزتر از جونم ...

با وسواسي كه داشتيم مدتها بود (از سال قبل كه هنوز وارد پيش دبستاني هم نشده بودي) دنبال مدرسه ميگشتيم .مدرسه هاي خوب رو ليست كرديم و سر زديم و سبك سنگين كرديم و با توجه به ديده ها و شنيده ها و تائيد مدير مهد كودكت  مدرسه رو نهايي كرديم . رفتيم ثبت نام اما گفتن ثبت نام قطعي نيست و بهتره جاي ديگه اي هم ثبت نام كنيم اما چون بابا با مدير مدرسه آشنا بود و منم كه مدتي تدريس كرده بودم و .. يه جورايي جو گرفتمون و هيچ جايي ثبت نام نكرديم و بعد بهمون خبر دادن ثبت نام نشدي.. كلي غصه خوردم ..

تا اينكه كلي واسطه و .. نتيجه اي نداد. راستش ميتونستم از راههايي اقدام به ثبت نامت كنم اما مونده بودم كار درستيه يا نه .. اخه به تمام دوستات هم همين رو گفته بودن..هيچ كدوم از شما ها رو ثبت نام نكرده بودن به دليل اينكه ظرفيتش با افراد داراي سهميه تكميل شده بود. 

مونده بودم چيكار كنم دو دل بودم كه برا همين مدرسه تلاش كنم و ايا ارزش اين همه تلاش رو داره يا قيدش رو بزنم  و دومين اولويتمون رو انتخاب كنم . تا اينكه يهو دل به دريا زدم و تصميم نهايي رو گرفتم (بماند كه شايد زياد اطرافيان نظر مثبتي نداشتن و ..اما من دلايلي براي خودم داشتم )

خلاصه با واسطه ي قدر ثبت نام شما در مدرسه قطعي شد و بعد به مرور من متوجه شدم 9 تا از دوستاي مهد كودكيت هم هر كدوم به نوعي و از طريقي و به وسيله اي تونستن ثبت نام كنن و اين مسئله بسياااااااااار خوشحالم كرد. فهميدم كه تو پا فشاري برا اين مدرسه بيراهه نرفتم . 

اميدوارم از انتخابم پشيمون نشم و مجبور نشم تو پايه اي مدرسه ت رو عوض كنم 

پسندها (5)

نظرات (0)