برای دردانه ام

ولنتاین

1390/12/1 8:36
نویسنده : مامان دردانه
4,264 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم

در زندگی عشق بهاست ؛‌برای آن دنبال بهانه نباشید

امروز١٤ فوریه و روز ولنتاین؛ روز عشاق ؛ و چه عشقی زیباتر و قشنگتر از عشق  مادرانه ی من به تو . هر سال من و بابایی تو این روز به هم هدیه میدادیم . البته اغلب هدیه های مرسوم این روز از قبیل شکلات ؛ گل و عروسک و کارت تبریک و ... امسال به یمن بودن تو تصمیم گرفتیم کمی مفصل تر برگزار کنیم . بابایی پیشنهاد داد که چیدمان رو به عهده اون بزارم و منم که تو سلیقه ش شکی نداشتم قبول کردم .خلاصه اینکه زحمت میزی که عکسشو میزارم بابا کشیده و ما رو سورپرایز کرد . البته خودمونیم این میز فقط برا تو درست شده .........(ای مامان حسود).هم من هم باباجون به جز اینکه برا همدیگه هدیه خریده بودیم برا شما دختر گلم که زندگی ما رو عاشقانه تر کردی هم یه هدیه خریدیم . انشالله از سال دیگه که شکلات خور شدی تو این روز یه عالمه برات شکلاتای خوشمزه میخرم ........روز ولنتاین رو به هر دو عشق زندگیم تبریک میگم و از ته قلبم دوستون دارم .

(در ضمن ٢٩ بهمن روز سپندارمذگان  که روز عشق ایرانیان باستان بوده و قدمتی خیلی بیشتر از ولنتاین داره رو هم تبریک میگم و امیدوارم روزی برسه که به جای ولنتاین ؛‌سپندارمذگان رو جشن بگیریم)

و اینم چند تا عکس :لازم به توضیحه چون کوشولویی و هنوز درست و حسابی نمیشینی مجبور شدیم از تو و میز جدا جدا عکس بگیریم.

مهرسا قلب مامان 

ميز ولنتاين كه بابا حميد زحمتشو كشيده

دور نماي ميز

مهرسا بلا و ميز ولنتاينش

مهرسا و كتاب حمامش كه خيلي دوست داره

 و اینم عکسهای مجزا از تزئینات البته چون سعی کردم با فتو شاپ دور و برش رو خالی کنم اگه خیلی تمیز در نیومده ببخشید .(love نوشته شده با شكلاتاي شكل قلب هستش؛ قلب سفيد و قرمز با پوشال ؛ كپسول عشق : كه وقتي هر كپسول رو باز ميكني توش كاغذي هست كه ميتوني هر چي دوست داري بنويسي؛و بقيه چيزا)

جزئيات تزئين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله آذين
25 بهمن 90 10:19
واي چه باباي با احساسي... خوش به حالت خاله ... كاشكي از اين بابا ها منم داشتم ...
خدا مامان و باباي مهربونتو واست نگه داره خاله كه تو رو عشق واقعي خودشون مي دونن... چي از اين قشنگ تر خاله... ايشالا روزي بشه تو واسه مامان بابا نقاشي لاولي بكشي و اونا بيشتر كيف كنن...



مرسي خاله جونم . لطف داري ... مرسي كه برام نظر ميزاري .. ماماني من با نظرات شما انرژي ميگيره ... خيلي دوستون دارم . هم خودتونو هم آرشيدا جونمو
saba
25 بهمن 90 10:42
ماشالا به این گل دخمل ناناس!!!!!!!!!
ایول به این مامان و بابای با سلیقه!!!

مهرسا جونم خاله مامان و بابات خیلی گلند بزرگ شدی ایشالا جبران میکنی
ایشالا یه روزی سپندارمزگان رو جشن میگیریم

مرسي خاله صبا ........ گلي از خودتونه .نيوشا رو هزار تا ببوس و روز عشق رو بهش تبريك بگو

خاله ماهک
25 بهمن 90 12:04
بوس به جیگر خاله با این گیسای جودی ابوتیش که دل منو میبره هوار تا................

با اون لپای تپلی و نگاه ناز و مهربونششششششششششش

ولنتاینت مبارک مهرسا جونممممممممم ببین چغد خاله داری که دوست دارن ........... خدا بابا مامان با ذوق و سلیقه ات را برات نگه داره که لذت وجود نازتو ببرن .........


مرسي خاله جونم . هي به مامان و بابا ميگم بابا جون موهاي منو كوتاه كنيد ميگن نه ..... همش با اين دو تا شويد من ور ميرن .
خاله جون منم خيلييييييي دوستون دارم . هم به شما هم به سامي جون جوني ولنتاينو تبريك ميگم . انشالله هر سال عاشق تر از سال قبل

mami neda
27 بهمن 90 19:32
سلام......... 1000 افرین به شما و دست بابایی درد نکنه.... همیشه روزاتون پر باشه از عشق و در کنار هم زیباترین روزها رو بسازید.... خاله جون میبوسمت وقتی بزرگ شدی این روزارو واسه مامان بابا تلافی کن

*********************************************
مرسي عزيزم . 10000 تا مرسي. انشالله كه همه مادر و پدرها لياقت نعمتي رو كه خدا بهشون داده رو داشته باشن ما هم همينطور .

نازی
28 بهمن 90 2:21
ای ول بابا.دمتون گرم.خیلی باحالید.ببینم یه سئوال خانوم با سلیقه تا اونجا که میدونم شما شاغل هستید.وقت این کارارو از کجا میارید؟
دوست داشتید تو یاهو منتظرتونم یه وقتی بزارید یه گپی بزنیم.دفعه قبل که نظرمو خوندید و تایید کردید اما جوابی ندادید.موفق باشید و سلامت.برای کوچولوتون آرزوی بهترینها رو دارم.

************************************
مرسي نازي جون . شرمنده از بابت دفعه قبل . بله شاغل هستم اما از همه چيز ميزنم بخاطر دخترم . در واقع بعد از كار همه وقت رو به دخملي اختصاص ميدم . مرسي از لطفت .
نازی
3 اسفند 90 16:46
سلام دوست خوبم.من اسم شما رو نمیدونم.دخمل گلت خوبه؟یه چیزی میخواستم بگم دوستم.وقتی وبلاگتون رو خوندم متوجه شدم که این همه مطلب رو با عشق واسه دختر گلتون نوشتید که وقتی بزرگ شد ببینه.اما دوست خوبم نمیدونم میدونید یا نه این فضای وبلاگ ممکنه از بین بره همین طور سروری که عکساتون رو آپلود کردید.پیشنهاد میکنم از صفحات وبلاگ کپی یا پرینت بگیرید که داشته باشید.ببخشید اما این اتفاق برای خودم افتاده بخاطر همین خواستم به شما هم بگم.موفق باشی مامان مهرسا[hr
مرسي عزيزم همش نگران هستم كه نكنه اين اتفاق بيفته اما راستش تا حالا كپي نكردم . تو صفحه مديريت هم چيزي به اسم پشتيبان نداره ... چشم در اولين فرصت از صفحات كپي ميگيرم