برای دردانه ام

اتفاقات افتاده

1390/11/30 9:46
نویسنده : مامان دردانه
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس
خوبی خانمی . چیکارا میکنی ؟ نازنینم زیاد طول نمیکشه که انتظارمون به پایان میرسه و همدیگه رو میبینیم. راستی اونقدر که ما مشتاقیم تو رو ببینیم تو هم دلت میخواد ما رو ببینی و مثل ما روز شماری میکنی؟

دخترکم یکشنبه ٢٩ خرداد وقت سونو داشتیم . مشخص شد شما از قرار عرضی به قرار طولی تغییر مکان دادی. اگه میخواستم طبیعی بشه با این شرایط احتمالا امکان پذیر بود اما من که از اولش تصمیم گرفتم که سزارین بشم به دهها دلیل  حداقل تصمیمم رو برا خودم موجه میکنه . در ضمن از دکتر خواستیم وزنت رو بگه که با یه حساب سر انگشتی گفت که تقریبا ١٧٠٠ و بعد که من کتابارو زیر و رو کردم و نت رو هم جستجو دیدم برا هفته ی  شما وزن خوبی حساب میشه. خلاصه شکر خدا همه چی براه بود.

     

١ تیر هم وقت از دکترت داشتیم شما به گفته دکتر تو هفته ٣٢ و روز ٣قرار داری ؛ که جواب سونو رو دید و کلا از همه چی راضی بود و به من هم گفت ٦.٥ کیلو وزن اضافه کردم که خوبه .

گلم ؛‌٩ تیر که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) تعطیل بودیم کارگر اومد و اتاق شما رو از سقف تا کف کاملا شست و تمیز کرد. گرچه پارسال اسباب کشی کردیم و رنگش بیشتر از ١ سال نیست اما لازم بود که همه چی برا ورودت آماده باشه . خلاصه خیلی خسته شدم اما می ارزید.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)