برای دردانه ام

نوروز سال 91(سال نهنگ)

1391/1/7 9:15
نویسنده : مامان دردانه
4,832 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین تر از جانم

به اندازه تمام شکوفه های بهاری برات آرزوهای خوب دارم

تحویل سال 91 ساعت 8 و 44 دقیقه صبح روز اول فروردین بود . بعد از بیدار شدن آماده شدیم و رفتیم خونه بابایی ؛ خاله جون (خاله مامانی)هم به اتفاق خانواده از تهران اومده بودند . امسال بر خلاف هر سال که از چند دقیقه قبل از تحویل سال سر میز و سفره هفت سین مینشستیم و دعا میخوندیم ؛ سرپایی وارد سال نو شدیم .هر کی یه جا بود و خلاصه اینم از امسال ما.{شما دقیقا 7 ماه و 19 روزه بودی}امسال یه فرق خیلیییییییییی بزرگ با سالهای قبل داشت و اون بودنت تو جمع ما بود .الهی که صد ها عید ببینی دخترم.

اکثر اقوام در سفر بودن .اینه که نه مهمون زیادی اومد نه جای زیادی رفتیم . اما شما تو اولین سال تولدت حسابی عیدی جمع کردی. لازمه اینم بگم که از پسر عمه(وحید جون) هم عیدی گرفتی و به گفته خودش تا حالا اولین کسی هستی که بهت عیدی داده.امسال هم بخاطر تو جایی نرفتیم . گفتیم اذیت میشی. جاهای نزدیک که همه سرد و جاهای دور هم که درست نبود با تو دختر فسقلی بریم. انشالله کمی که بزرگ شدی عوض این مدت رو در میایم.چند جا عید دیدنی رفتیم و هم من و بابایی هم شما بد خوری کردیم . از شکلات گرفته بهت دادیم تا پاستیل....البته ریز ریز و خیلی کم . خلاصه کلی حال کردی.یه مطلب دیگه اینکه شب عید رفتیم فست فود کاج و سفارش ماهی قزل آلا دادیم که خیلی خوشمزه بود یه ذره کوچولو گذاشتم دهنت و خیلی خوشت اومد و رستوران رو گذاشتی سرت و گریه کردی و منو هی مجبور میکردی بازم بهت ماهی بدم .

انشالله که امسال برای همه سال خوبی باشه .راستش زیاد نتونستیم کار خاصی برا سفره هفت سین انجام بدیم سبزه های کوچولو با گندم و عدس ؛‌ درست کردن ظرفهایی به شکل نهنگ با مقوای سورمه ای و خرید ٣ تا ماهی که یکیش از همه کوچولوتر بود.و اینم چند تا از عکسای سفره هفت سین که من و بابایی برات درست کردیم .

لباس عيد:
 1) بلوز سفيد دور يقه و سر آستين چين چيني؛ سارافون طوسي روشن با خالهاي صورتي روشن ؛ جوراب شلواري صورتي روشن ‌(رنگ خالهاي سارافون) ؛ پاپوش سفيد با خالهاي سفيد و تل پاپيون دار صورتي روشن
2)بلوز سفيد با عكس دختر و گل ؛ شلوار بنفش سير دمپا گشاد؛ جوراب سفيد با گل(شبيه گلهاي روي بلوز) ؛ كت بنفش روشن با گلهاي درشت بنفش سير و سرخ آبي و تل صورتي با پاپوش سفيد

 

 هفت سین فسقلی برا مهرسا فسقلی

موقع گرفتن عکس مدام میخواستی میز هفت سین رو کن فیکون کنی

 

 مهرسای پیش بند بسته ....

اواخر شب بعد از رفتن مهمونا

عید دیدنی خونه عمه جون

دختر هنرمند من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mami neda
6 فروردین 91 20:00
سلام
سال نو مبارک. به به چه هفت سین زیبایی
گه دخمل خوشگلی خدا حافظش باشه عزیزم امیدوارم سال خوبی داشته باشید


مرسي ندا جون . خيلي لطف داري . انشالله برا شما هم سال خوبي باشه
مامان آتین
28 فروردین 91 17:15
ای جااااااان چقدر بانمکه این دخملی
خدا حفظش کنه


ممنون عزيزم . خيلي لطف داري