برای دردانه ام

مريضي ماماني

1389/12/7 9:25
نویسنده : مامان دردانه
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

نازنينم

۷ اسفند سرماخوردگي سختي گرفتم اما مرخصي بهم ندادند. شايد اگه ميدونستند تنها نيستم و تو هم با مني با مرخصيم موافقت ميكردن. اما بهر حال مجبور شدم يكشنبه شب يعني ۸ اسفند برم دكتر . ماماني گرچه اصلاااا دلم نميخواست دارو بخورم اما مجبور شدم . به خاطر خودم نه بلكه بخاطر وجود نازنين تو كه مبادا سرفه هاي زيادي كه ميكنم و چرك و تب و ضربان قلب و فشار بالا بهت آسيبي برسونه . خلاصه كنم كه اين بيماري ۲ هفته كامل طول كشيد و اخرش مجبور شدم برم دكتر متخصص ريه كه بهم اسپري داد و بعد از اون بود كه بهتر شدم . اما كلا در طي اين دو هفته بارها بالا آوردم (حتي آب رو )چون مدام سرفه ميكردم .خيلي بهم سخت گذشت و وزن كم كردم اما شكر خدا بهتر شدم و خانم دكتر وقتي خبر سلامتيت رو داد كلي از استرسم كمتر شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)