برای دردانه ام

نظر دکتر در مورد آزمایش

1391/10/17 12:44
نویسنده : مامان دردانه
1,974 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسسم
جواب ازمایش رو بردم پیش دکتر و دکتر گفت یه کوچولو کم خونی دارم و قرص آهن داد و همینطور گفت یه کم قندم بالاست . البته تو برگه آزمایش چیزی مبنی بر بالا بودن ننوشته بود اما دکتر گفت قندم (فکر کنم اونی که بعد از گلوگز ازم گرفتن) ١٤٤ هست و بهتره ١٤٠ باشه و بهم گفت شیرینی و شکلات و قند و شکر رو نخورم و ماکارونی و پلو و نون و سیب زمینی رو کم کنم . خیلی ناراحت شدم و غصه خوردم . نکنه این شروع دیابت باشه و بعد از به دنیا اومدن شما هم قندم پائین نیاد. اخه من اصلا چیزای شیرین دوست ندارم . بابایی هم همش دعوام میکرد که اگه جگر میخوردی آهنت پائین نبود" كه بعدا فهميدم اصلا خوردن جگر در اين دوران خوب نيست".البته بعدا خاله شادی گفت با دکتر صحبت کرده و دکتر بهش گفته هیچ مشکلی نبوده و فقط خواسته منو بترسونه که بیشتر مراقب باشم. کوچولوی من حالا خودت بهم بگو وقتی تو هی گرسنه میشی و منو به ضعف میندازی چی بخورم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)