برای دردانه ام

ویزیت هفته 28 ام

1390/2/21 12:41
نویسنده : مامان دردانه
1,471 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من
 الان تو ماه هفتمي و به گفته خانم دکتر ٢٦ هفته و ٣ روز و به گفته سونو ٢٦ هفته و ٦ روزه هستی .
الان حدودا  كمي كمتر از 900 گرم  وزنت هست و طول بدن خوشگلت  از سر تا پاشنه پا حدود 35.5 سانتي متر است.

٢١ اردیبهشت وقت دکتر داشتیم و چون اخر وقت بود و مطب خلوت و بابایی هم کلی نگران شما بودن به همراه من اومد داخل مطب تا هم دکتر رو ببینه و هم نگرانیهاش بابت ریزه میزه بودنت برطرف بشه . دکتر هم لطف کرد و سونو کرد و به بابایی نشون داد و تشریحت کردن که اين دستشه و این گوششه و ... و من بی نوا هم که مانیتور رو نمیدیدم و فقط حرفا رو میشنیدم . خیلی دلم میخواست بازم ببینمت. شکر خدا بازم همه چی مرتب بود و قرار شد من مایعات زیاد بخورم و بیشتر استراحت کنم تا ضربه ها و حرکتهای شما رو بیشتر حس کنم . راستی چند روزی هست که بیشتر حست میکنم عزیزم . دیگه اون حرکتهای حباب مانند وجود نداره و ماهیت حرکتت کاملتر ملموسه .

عزیزم فعلا کماکان در قرار عرضی هستی یعنی سرت يك طرف پهلو و پاهای کوچولوت طرف ديگه ي پهلوی منه.

خانمی راستی اولین سوغاتی مکه رو هم دریافت کردی. عمه ی من که تشریف برده بودند مکه لطف کردند و برا شما دختر گلم یه پیرهن صورتی و طوسی رکابی آوردند. انشالله که دستش خیر باشه .

من و بابایی هم که مدام برات لباس و کفش میخریم . هر چقدر تصمیم میگیریم بقیه خریدها رو موکول کنیم به بعد از تولدت باز دلمون طاقت نمیاره . بی صبرانه منتظر روزی هستم که لباسای خوشگلت رو تنت کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فتانه
25 اردیبهشت 90 13:46
fasan
2 خرداد 90 11:12
سلام بد نیست یه سری هم به ما بزنید up to web http://ehsan418.mihanblog.com