برای دردانه ام

روز مادر

1390/11/30 9:38
نویسنده : مامان دردانه
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم
بابایی صبح  بهم sms داد و روز زن و مادر رو بهم تبريك گفت (گرچه دوست داشتم وقتي صبح از خواب بيدار شديم حضوري تبريك رو ميشنيدم) بعد نزديكاي ظهر زنگ زد و تبريك گفت و كادوش رو اخر وقت داد  يعني كم كم داشتيم ميخوابيديم كه كادوش رو داد . يه كفش تابستوني كاملا طبي ماركpolaris . دستش درد نكنه . يعني ميشه يه روزي برسه تو هم با اون دستای کوچولو و نازت بهم كادو بدي؟؟؟؟؟

در ضمن بايد بهت بگم من مامان و بابام رو بي نهايت دوست دارم و احساس ميكنم هر دو فرشته هستن . باباييت بهم ميگفت فكر نكن دخترت هم اين كارايي كه تو برا مامان و بابات ميكني برا تو بكنه و منم در جواب گفتم اگه دختر من باشه و ژنش به من بكشه حتما ميكنه . ماماني اميدوارم همين حسي رو كه من نسبت به والدينم دارم تو نسبت به من داشته باشي. البته مطمئن هستم كه اينطور خواهد بود چون هميشه ميگن از هر دست بدي از همون دست ميگيري. چشمک خيلي دوست دارم بيشتر از اوني كه فكرشو بكني.

(شما امروز كه دارم اين مطلب رو مينويسم 29 هفته و 2 روز داري و حدود 12 روز ديگه وارد ماه هشتم ميشي)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)