برای دردانه ام

اولین بیماری(سرماخوردگی)

1390/11/18 12:53
نویسنده : مامان دردانه
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوش اخلاقم

پنج شنبه شب ساعت 3 با گریه بیدار شدی و فهمیدیم تب کردی قطره استامینوفن دادیم و خوابیدی دوباره صبح همینطور و کل روز جمعه رو بیحال بودی و دوباره شب تب کردی  و دوباره تب بر و پاشویه و صبح شنبه هم تب داشتی که ساعت 8 قطره استامینوفن دادیم و دیگه نه تا شب.

 عصر بردیم دکتر و فهمیدیم یه سرماخوردگی کوچولوی ویروسی گرفتی (فکر کنم از من سرایت کرد آخه منم یه کوچولو سرماخورده بودم ). خانم دکتر گفت دست به گوش بردنش هم به همین خاطره و چیزی نیست و دوره ی 3 تا 5 روزه داره و فقط گفت شبا استامینوفن بدیم . شب سرحال بودی و ما رو هم خوشحال کردی و تا شب اصلا تب نکردی. الهی که هیچ وقت مریض نشی. در ضمن به همین خاطر واکسنت به دو روز بعد موکول شد.منو ببخش که موجب سرماخوردگیت شدم . هر کی مریض باشه و ...... من مراقبت میشم و نمیزارم سرما بخوری اما وقتی که من مریض میشم چه جوری بهت نزدیک نشم و ازت دور بمونم . دل تنگی بحث جداگانه ایه اما کارای شما که من انجام میدم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قول میدم من بعد بیشتر از خودم و شما مراقبت کنم . خدا رو شکر که سرماخوردگی هر دومون بسیار خفیف بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)