برای دردانه ام

روز پدر و سونوی هفته 32

1390/3/29 10:44
نویسنده : مامان دردانه
2,327 بازدید
اشتراک گذاری

شیطونکم
سلام مامانی . حالت خوبه؟ انشالله که همیشه خوب و سرحال باشی. دخترم این روزها خیلی حرکاتت بیشتر شده و من رو غرق لذت میکنی. راستی بابایی هم یه مدته که کارش شده سرش رو رو شکم من بزار و گوشش رو بچسبونه و باهات ارتباط برقرار کنه . وقتی اینکارو میکنه شما هم عکس العمل نشون میدی. بلا نکنه از الان بابایی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از آخرین پستی که برات گذاشته بودم اتفاقات زیادی افتاد که زیاد خوش آیند نبود و نمیخوام توضیح بدم . اما الحمدالله یه جورایی حل شد. مامانی از خدا بخواه که دو تا خواسته ای رو که دارم بر اورده کنه . راستی روزپدر بود و من برا بابایی یه پیرهن خیلی خوشگل boss به رنگ آبي روشن خريدم و از عوض جنابعالي يه كراوات شيك به همراه يه نامه .بابا خيلي خوشش اومد و احساساتي شد. فدات بشم كه نيومده خرج رو دستم گذاشتي.هههههههههههه

يكشنبه تاريخ 29 خرداد هم رفتيم سونو گرافي. نميدونم چرا جوري نشون نميده كه ما هم واضح همه چي رو ببينيم . شكر خدا گفت همه چي خوبه . اينم نتيجه ش:

در بررسي اولتراسونيك به عمل آمده ؛ رحم حاوي يك جنين زنده(f) با حركات طبيعي ؛ضربان قلب منظم ؛ با قرار طولي و با پرزانتاسيون سفاليك است.
سن حاملگي در مطابقت با BPD(80mm  و  FL(62mm حدود 32هفته از LMP ميباشد.
جفت در پوزيشن انترولترال راست و با گريد II رويت ميشود.
ميزان مايع آمنيوتيك در حد نرمال است . 

راستی عزیز دلم الان دیگه افراد نزدیک اسمت رو میدونن یعنی بهشون گفتیم که میخوایم اسمتو چی بزاریم . همونطوری که خودت میدونی تا حالا به هیچکس نگفته بودیم و فقط منو و بابا میدونستیم اما الان دیگه وقتش رسیده بود که بقیه هم از تصمیممون خبر دار بشن .همه از اسمت خوششون اومد و هیچ کس مخالفتی نداشت.

مهرسا: (مهر = خورشید + سا (پسوند شباهت))، 1- مثل خورشید؛ 2- (به مجاز) زیبارو.فراوانی ان بر طبق آمار اداره ثبت احوال در تاریخ ١٣ تیر سال نود:٢٣٠١

دلایل نامگذاری: اولا با اسم مامانی جور در میاد ؛‌در ثانی به معنی مثل خورشید هست و سیاره مردادیها هم که خورشیده؛‌ثالثا با وجودیکه اسم جدیدیه هنوز اپیدمی نشده و کم هستش و نهایتا اینکه اسم با مسمایی هست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

farnaz
1 تیر 90 17:56
سنگ نمک هم واسه چشم زخم خوبه. یه دونه بخر یه عکس ازش بگیر بزن تو وبلاگت. کمی هم اسفند بوش بپیچه تو وبلاگ. دست بردارید تو را به خدا از این خرافات