برای دردانه ام

واکس دو ماهگی

1391/6/19 10:15
نویسنده : مامان دردانه
3,149 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم

امروز ٩ام مهرماهه و شما دو ماه رو تموم و وارد سه ماهگی شدی. صبح بابایی مرخصی ساعتی گرفت و شما رو بردیم درمانگاه برای زدن واکسن . البته قبل از حرکت دو برابر وزنت یعنی تقریبا ٩ قطره استامینوفن دادیم تا کمتر درد احساس کنی . من که طاقت دیدن واکسن زدن به شما رو نداشتم و باباجون زحمت کشید نگه داشت تا به رونهای خوشگل و کوچولوت واکس بزنن. واکس سه گانه و هپاتیت b و قطره فلج اطفال. خیلی گریه کردی اما تو ماشین آروم شدی و خونه هم بعد از شیر خوردن خوابت برد . باید مدام حواسم جمع باشه که تبت زیاد بالا نره . و پا شویه کنم و دست و صورتت رو با آب نسبتا ولرم بشورم . تماس گرفتم با دو تا درمانگاه جهت سوال کردن کمپرس آب گرم یا سرد. یکی گفت از فردا کمپرس آب گرم (ولرم) و یکی گفت اصلا نیاز نیست . نمیدونم چیکار باید بکنم . امیدوارم درد نداشته باشی در جای واکسنها و تبت هم زیاد بالا نره. میسپرمت به خدا. راستی ورود به سه ماهگیت مبارک.

عکس پایان دو ماهگی مهرسا

مهرسا خانم درپایان دو ماهگی

مهرسا از خواب که بیدار شد گریه کرد گریه ی شدید که ریسه رفت و کبود شد سریع بردمش خانم دکتر همسایه طبقه بالا که دخترش آیناز جون از مهرسا ٢٥ روز بزرگتره . اون کمی آرومش کرد و دوباره استامینفن داد و یه شیاف داد که اگه تب داشت و پائین نیومد استفاده کنم البته یک سومش رو . خدا رو شکر بعد از اون گریه شدید نکرد . فقط عصر یک درجه تب داشت که با دستمال مرطوب پیشونی و دست و پاهاش رو خنک کردم و شب هر دو ساعت بیدار شدم و خدا رو شکر دیدم تب نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منامامان الینا
9 مهر 90 11:21
سلام مامانی دردونه
اتاق مهرسا خانمی خیلی نازه
تپلی من واکسن زدی اذیت شدی خاله؟


سلام منا جون
ممنون لطف دارید.
فقط روز اول گریه شدید و بعد هم عصر تب اما شکر خدا زیاد اذیت تکرد
nina
12 مهر 90 0:45
مرسی عزیزم . لطف دارید