برای دردانه ام

کریسمس و ورود به 6 ماهگی

1391/6/19 10:17
نویسنده : مامان دردانه
3,622 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم

niniweblog.com

تقریبا" اتمام ٥ ماهگیت با کریسمس مقارن بود ( یک روز به سال 2012 مونده). درسته که کریسمس ربطی به ما نداره اما به هر حال قشنگی خودش رو داره و من خیلی درخت کریسمس و بابا نوئل و .... دوست دارم . بابا زحمت کشید و درخت کریسمس رو تزئین کرد .

niniweblog.com

 هر جا رو که گشتیم نتونستیم لباس و  کلاه بابا نوئلی برات پیدا کنیم و من هر جور که شده مصمم شدم و برات یه کلاه درست کردم . و یه کادو هم برات خریدیم (یه عروسک بابانوئل خیلیییی خوشگل). اینم چند تا از عکسای کریسمس.در ضمن کریسمس و تولد حضرت عیسی (ع) رو به تمام هموطنای مسیحیمون تبریک میگم.

 سال 2012

عروسک هدیه مهرسا درخت کریسمس

مهرسا با عروسک آدم برفی

مهرسا تو جعبه کادو که بابانوئل آورده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هلیا
18 دی 90 20:08
الهی الهی براش اسفند دود کنید با اون لباس هندونه ای
نازی
28 دی 90 17:23
سلام مامان مهرسا.من خیلی اتفاقی وبلاگتون رو پیدا کردم و همه مطالبشو خوندم خیلی کیف کردم از خوندم وبلاگتون.من خودم یکساله ازدواج کردم و نی نی ندارم.ماشالله شما چقدر با سلیقه هستید و با حوصله.یه ماشالله هم به نی نی ناز و خوشگلتون.من همیشه فکر میکنم با اومدن نی نی آدم کل وقتش گرفته میشه اما از وقتی وبلاگتون رو دیدم خودم هم سر ذوق اومدم.میز شب یلداتون خیلی قشنگ و با سلیقه بود همین طور درخت کریسمس.خیلی دوست دارم بیشتر باهاتون آشنا بشم.ایمیلمو گذاشتم اگه دوست داشته باشید تو این دنیای مجازی با هم گپی داشته باشیم.ممنون
زینب (مامان امیر عباس)
1 مهر 91 15:52
سلام مامان مهربون ... ماشالله نی نی نازی داری ...خدا نگهداره واستون انشالله ... من تقریبا همه نوشته هاتو خوندم ... خوش به حال مهرسا جان ... مامان مهربون واسه دل منم دعا کن