برای دردانه ام

اولین روز مادر با حضور مهرسای عزیز

1391/2/30 22:28
نویسنده : مامان دردانه
2,245 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

niniweblog.com


امسال روز مادر رو نمیتونم وصف کنم . از یک طرف ناراحتی بخاطر شرایط و از طرفی حضور تو که هدیه ای از طرف خدا هستی برای من و بابا و شاید خیلی های دیگه ... دوست ندارم برات از غصه ها بنویسم پس فقط بهت میگم که بیشتر از حد تصور دوست دارم جوری که در غالب هیچ کلامی نمیتونم تفسیر کنم  امسال تو موجود نازنین هم در جمع ما بودی و مفهوم این روز رو صد چندان برام ملموس تر کردی . خدایا یعنی واقعا منو لایق دونستی و نام مادر رو رو من هم گذاشتی ؟ خودشم مادر فرشته ای مثل مهرسا ؟؟؟؟؟ خدای مهربون تا آخر عمر سر از سجده بر ندارم و شکرت رو بگم بازم نمیتونم ادای دین کنم .ممنونم ازت . مهرسای عزیز مثل معجزه وارد زندگیمون شدی و بهانه ی خنده هامون . و اما بابا حمید زحمت کشید و از طرف خودش و شما یه ساعت violet خیلی خوشگل برام خرید . از هر دو تاتون ممنونم .

niniweblog.com

و اینم عکس اولین هدیه مهرسا خانم به مامانش و چند تا از عکسای مهرسا (اردیبهشت 91)

هدیه بابایی و مهرسا به مامانی

مهرسا در اواخر شب و تازه از حموم در اومده

 

مهرسا روی تشک نعویض

کنار تشک بازی و اسباب بازی ها

بلاچه زیر میز ناهار خوری و خوشحال از داشتن ریموت کولر در دستش

صبح اول وقت که بعد از بیدار شدن از دیواره تخت پارک گرفته و بلند شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mami neda
2 خرداد 91 20:38
سلام عزیزم روزت مبارک وای مرسی دخملی چه کادوهایی دستش درد نکنههههههههه ای جوووونم خوشگلمممممممممم بووووووووووووووووووووووس


مرسي عزيز دلم . روز شما هم مبارك .
saba
4 خرداد 91 10:26
سلام مامان مهرسا دردونه.... مبارکت باشه.... مامان مهربون مادر شدن هدیه خدای مهربونمونه قدرشو بدونیم....
مهرساتم خیلی بلا شده هاااااااااا


سلام صبا جونم . مرسي ميدونم و اميدوارم لايق اين هديه خدا باشم . آره برا خودش وروجكي شده ....
شهلا و ویدا
13 تیر 91 19:30
وبلاگتون قشنگ بود مامان مهربون,واقعا مادر بودن و مادر شدن و مادر نمونه بودن نعمت بزرگیه که تا الانش از این نعمت بی بهره نبودید,اشالله دردونت روز به روز بزرگ و بزرگتر میشه و بقول مامان خودم سختیه بزرگ کردنش هم با خودش بزرگتر میشه,برای دردونت هرروز اسپند دود کن چون خیلی خوشمله واسه دردونه و مامانش


مرسي از اظهار لطفتون