برای دردانه ام

اولین مسافرت مهرسا

1391/2/11 7:42
نویسنده : مامان دردانه
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

اولين مسافرت سه نفره؛ سفر2شبه  به كرج بابت ماموريت ماماني بود. در تاريخ 4 ارديبهشت 91 وقتي 8 ماه و 25 روزه  بودی. موقع رفتن تو صندلي ماشين كمي بازي كردی و بعد خوابيدی ؛ بعد از بيدار شدن از خواب هم كمي بازي كردی و ديگه نق زدی در ضمن خب مشخص بود تو جايي كه نميتونی حركتي بكنی اذيت ميشی . من اومدم و عقب نشستم و بغلت  گرفتم تا كرج در واقع حدود 3/2 مسير تو صندلي و 3/1 بغل من ؛ موقع برگشتن هم حدود 1 ساعت تو صندلي اما شروع كردی به نق زدن تا اينكه مجبور شدم بیام عقب و تا رسيدن به مقصد عقب بودم . تقريبا نصف راه رو بغل من خواب بودی.در كل اذيت نكردی و مثل هميشه در سفر هم خوب بودی و رابطه خوبي با كسايي كه حتي بار اول بود كه ميديدشون برقرار كردی.موقع گشتن تو شهر و مراكز خريد هم تو كالسكه بودي و هر از گاهي ديد ميزدي و بعضي وقتها هم لالا ميكردي .

مهرسا (کرج اردیبهشت 91)

 

کرج اردیبهشت 91

کرج اردیبهشت 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم مامان برسام
13 اردیبهشت 91 15:08
واي خدا چه دخمل خوشگل و خوردني شدي خاله مامانت ميگه تنهايي ولي مگه ميذارن تنها بموني عزيزم آخه خيلي قشنگي


مرسي خاله جون .خيلي ممنونم ازت